Complimenten en klachten
Tevreden?
Bent u tevreden? Laat het ons weten!
Bespreek uw klacht
Heeft u een klacht, vraag of opmerking, laat dit dan eerst weten aan de hulpverlener en/of teamcoördinator. Door het gesprek te voeren komt u vaak samen tot een oplossing en worden problemen in de toekomst voorkomen. Als het gesprek met de betrokken medewerker en/of teamcoördinator niet tot een oplossing leidt, kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris. In onze klachtenregeling leest u hoe u een klacht kunt indienen.
Vertrouwenspersoon
Wilt u liever een onafhankelijke vertrouwenspersoon, dan kunt u deze bij uw gemeente aanvragen. De vertrouwenspersoon luistert naar uw verhaal en zal u informeren over uw rechten en advies geven over wat u eventueel kunt doen.
Cliëntondersteuner
Als u behoefte heeft aan onafhankelijke ondersteuning en advies kunt u zelf contact opnemen met uw gemeente. Zij brengen u in contact met cliëntondersteuners. Zij geven zelf geen hulpverlening zoals onze hulpverleners dit doen, maar kunnen u helpen een weg te vinden op het gebied van zorg en ondersteuning, jeugdhulp, participatie, onderwijs, welzijn, wonen, werk en inkomen. De cliëntondersteuner kan ook met u meegaan naar gesprekken met de hulpverlener en denkt hierin met u mee. Ze werken zonder kosten en onafhankelijk van gemeenten, (jeugd)zorginstellingen en andere organisaties.
Deel uw ervaring
Deel uw ervaring met de zorg en help zo anderen met kiezen. Ga naar ZorgkaartNederland.nl en plaats uw waardering.